پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3721
-
الف
+

پیش تولیدفیلم سینمایی «سه کام حبس» به زودی آغاز می‌شود

پیش تولید فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور در مردادماه آغاز می‌شود.

پیش تولید فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور در مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری صبا، سامان سالور کارگردان سینما در پاسخ به آخرین وضعیت فیلم «سه کام حبس» گفت: بازنویسی فیلمنامه به اتمام رسیده و پروانه ساخت  را هم دریافت کرده ایم و منتظریم که سرمایه‌گذار فیلم قطعی شود و وارد مراحل پیش تولید شویم. پروانه ساخت فیلم به نام من و برادرم گرفته شده است ولی ممکن است تهیه کننده و سرمایه گذار تغییر کند.

وی در خصوص زمان شروع پیش تولید افزود: به احتمال زیاد در ماه دوم تابستان (مرداد) پیش تولید فیلم آغاز خواهد شد. فضای فیلم فضایی پاییزی است و می خواهیم فرصت کافی برای پیش تولید فیلم تا زمان آغاز فیلمبرداری داشته باشیم. فیلمبرداری «سه کام حبس» به احتمال زیاد ۷۵ روز طول می کشد و اواسط یا اواخر مهر فیلمبرداری آغاز شود.

سالور در پاسخ به موضوع و ژانر فیلم اضافه کرد: فیلم در ژانر اجتماعی ساخته خواهد شد و بسیار موضوع جذاب و جسوری دارد و به نظرم اگر درست ساخته شود می تواند مخاطب را راضی کند و بارها او را غافلگیرگند.

کارگردان «آمین خواهیم گفت» درباره لوکیشن های این فیلم سینمایی توضیح داد: بخش عمده لوکیشن ها در تهران و بخش جنوب شرقی تهران فیلمبرداری خواهد شد و لوکیشن های دیگر در پیش تولید قطعی، اعلام خواهد شد.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر